Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2018

ΕΡΜΗΣ ΣΤΟΥΣ ΙΧΘΥΣ. ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ


  •  Να μου το πεις, το σε αγαπώ και πάλι να μου το πεις ". *


Καθώς ο Ερμής μετακινείται στον Ιχθύ, θέλω να μου μιλήσεις για το Όνειρο της Αγάπης. Το ξέρω ότι θα κλάψω, όμως το θέλω.
Μην το δεις σαν ουτοπία. Η ουτοπία είναι η λογική των συναισθημάτων. Αν σε περιορίζει, αν το βλέπεις ως ανάγκη, μη μου το πεις. Δεν θέλω το ψέμα του Ποσειδώνα, θέλω να μου μιλήσεις για τις ανάγκες σου, τις ανάγκες μας.
Δεν υπάρχουν κανόνες εδώ, εδώ προηγείται η Αγάπη. Βάλε μου να ακούσω αυτό το τραγούδι που σου αρέσει, που μιλά για την Αγάπη, πες μου την ίδια ιστορία πότε το τραγούδησες.

Αν το δεις, σου το λέω ξανά, ως Ανάγκη, μη μου μιλήσεις.

Τα λόγια του Ερμή εδώ, εμπνέουν. Με κάνουν να γράψω για Σένα ένα ποίημα. Δεν ξέρω όμως τι τίτλο να βάλω. Θέλω κάτι που να ταιριάζει με Σένα: " αδικαιολόγητος έρωτας" ίσως, ή όχι καλύτερα " το Όνειρο που πίστεψα ".
Έχω ξεκινήσει με αυτό:

" Ηταν καλοκαίρι που περίμενα να με βρω
σε μια φυγή μου, σου τραγούδησα
δεν ήξερα ότι εκεί έμενες
δεν ήξερα ότι θα έρθεις να με βρεις ".

Είμαι ζώδιο του Νερού, ξέρεις ότι μου αρέσουν τα όνειρα, γι αυτό επιμένω. Ανάμεσα στο δίλημμα να με αγαπήσεις και ταυτόχρονα να χαθώ, από το να μην ζήσω τα λόγια σου που πάντα μου άρεσαν, προτιμώ το πρώτο.
Θέλω να μου μιλήσεις λοιπόν.
Έστω φεύγοντας.


Σελήνη
Μεταφυσικός


* Από το ομώνυμο τραγούδι της Χαρούλας Αλεξίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου